onsdag 7 december 2011

Vis oss det aller første du scrappet!

Husker du første gangen du så noe vakkert scrappet av papir, og tenkte at DETTE må jeg prøve?Følelsen du hadde første gangen du gikk inn i en scrappebutikk og handlet dine aller første saker? Og følelsen du hadde første gang du satte deg ned med utstyret ditt for å scrappe ditt aller første prosjekt? Og hvem glemmer vel hvor fornøyd man var når man endelig kunne se det ferdige resultatet! De første skritt inn i scrappingens vidunderlige verden var tatt!

Og selvfølgelig har man jo en helt spesiell følelse for det første man laget, enten det var en layout, et kort eller noe annet altret. Vi i designteamet har hatt oss en liten mimre-stund, der vi har kost oss med å se hva vi har laget siden vi først begynte med denne herlige hobbyen, og hvordan vi har utviklet oss innen hobbyen vår. Og vi vil selvsagt vise dere våre aller første prosjekter. Men vi vil også se det første du laget. Legg en kommentar i innleggsfeltet vårt der du linker direkte til blogg-innlegget ditt med ditt aller første altrede prosjekt innen fredag 16/12. Har du ikke blogg, er du mer enn velkommen til å sende bidraget ditt på mail. Bidragene deres vil bli publisert her på ScrappaLoss i løpet av desember.

Her er Design Teamets aller første prosjekter:

                                                                  Anne/Scrappefruen

Kort har jag gjort många många år och har inte något foto på det första kortet men min alldra första layout ser ut så här.

Annette/Mackan:

Mikaela/Totoro
Jag gjorde bara layouter från första början, allt annat var bortkastat med pengar. Kan ju lova att jag ändrat uppfattning!

Hilsen teamet i ScrappaLoss!

2 kommentarer:

Emma sa...

Så spännande att få se vad ni "proffs" gjort som första alster :)
Jag har nu lagt ut mitt allra första som jag gjorde, en layout.

http://emmasscrapbooking.blogspot.com/2011/12/mitt-allra-forsta.html

AngelBitch sa...

Fantastisk morsomt.. Jeg er en av de som alltid blar meg langt tilbake i blogger, nettopp pga dette.. Jeg liker og se hvordan man har utviklet seg.. Det gir liksom litt håp om at jeg som nybegynner kan bli mester også ;-)