måndag 5 december 2011

Julens ønskeliste.

Det er ikke mange ukene igjen til julaften. I de tusen hjem rundt omkring, begynner julepynten å komme opp, nisser titter frem fra sitt års-lange hjemmested og det lukter godt av pepperkaker og gløgg. Gaver skal kjøpes og pakkes inn, og man tar seg god tid og legger hjertet i valgene, for man vil jo at mottakerne skal bli glade for det de får.
Men har du husket deg selv i førjulstidens alle gjøremål? Hva med å koble av en kveld og sette seg ned å skrive sin egen ønskeliste?

Jeg, Anne/Scrappefruen, har sittet og kost meg med å kikke gjennom nett-butikkene til høstens flotte sponsorer, og laget min egen scrappe-ønskeliste:

Hvem kan vel få nok dekorasjoner? Disse søtsakene fra Pappex står ihvertfall på min ønskeliste.

Og metall er jo noe som man bare MÅ ha, og som er anvendlig til alt. Pagoni har mange ting jeg ønsker meg, blant annet disse:

Nå i disse juletider har man jo mer enn noen gang bruk for innpakningsartikler. Hva er vel mer anvendelig enn disse fra Scrapboxing?
Stempler er noe de fleste scrappere benytter seg av i større eller mindre grad. Digi-stempler er jo helt geniale, for da kan man tilpasse størrelsen til å passe akkurat det prosjektet man ønsker. Hvem ville vel ikke hatt et par av disse søte fra San's Design?


Jeg vet ihvertfall at om noe av dette ligger under vårt juletre i år, blir gaven høyt verdsatt og kommer til å skape glede til langt ut i det nye året. Så da er det vel bare å være snill jente da, og håpe at nisse-far har med noe til meg også...

Ha en fin førjulstid alle sammen.


1 kommentar:

AngelBitch sa...

Ja dette var en flott ønskeliste.. Bare og linke innlegget til Facebook, så er julegavene reddet.. *smiler*