torsdag 29 december 2011

DT-presentasjon Lena/AngelBitch


Ditt namn, ålder och var bor du?

Jeg heter da Lena Johansen og er 37år. Jeg bor i Arendal i Norge.
På norske forum er jeg bedre kjent som Angelbitch.

Vad fick dig att börja scrappa och när börjdade ditt intresse?

For ca halvannet år siden begynte min mor og mase på meg om at jeg brukte alt for mye tid foran pc skjermen. Så da fant jeg ut at en hobby måtte til. Hjemme hadde jeg liggendes en del papir og litt stempler som jeg hadde kjøpt inn for å aktivisere min lillebror når han var på besøk. Og en venninne lager alltid hjemmelagede til og fra lapper til meg som jeg synes er så flotte. Så da var ikke tanken langt fra og lage kort.. Etter en liten recearch på YouTube, og en liten testrun august 2010, falt valget på Papirhobby. Da begynnte jeg og handle men mine første kort ble ikke produsert før i januar 2011



Mine første tester laget i august  :-)

Vad inspirerar dig?
Alt og ingenting. Er helt frelst på designerark, og lar meg rask inspirere av det. Ellers så har jeg mine favoritter på YouTube, og ganske mange blogger jeg liker og titte på.

När skapar du som bäst?
På treff, gjerne under press av en konkuranse.
Ellers hjemme alene på kvelden med litt god musikk, da koser jeg meg.


Hur organiserar du din plats?
Organiserer – Hmmmmm har du ordbok ?
Tror jeg er som scrappere flest. Kaos er et tegn på et kreativt hode.

Vad skapar du helst?
Kort og esker.


Varför är det rolig att scrappa?
Det gir meg ro i sjelen. Og det er utrolig gøy og gi bort ting man har laget selv. Mottakeren blir jo så utrolig fornøyd og glad. Og da blir også jeg veldig glad :-)


Din blogg?
Kreativelena.blogspot.com 


Mine favorittkort :¨












6 kommentarer:

Anne/Scrappefruen sa...

Hei og velkommen!
Kjekt å lese litt mer om deg, og for noen herlige kort du viser frem!

Mia sa...

Hej! Kul att läsa mer om dig :) vilka fina kort du visar, och din blogg är jättefin.

Päivi sa...

Välkommen till oss!! Vi är så glada att få med dig i vårt gäng!

Mackan sa...

Välkommen!

Pysselfröken sa...

Hej!
Det ska bli så roligt att se vad du hittar på.

Monica Mortensen sa...

Gleder meg til å se hva kreative Lena finner på, det blir gøy:)