måndag 12 december 2011

Altrad tändsticksask

När jag plockade fram lite julsaker till första advent tog jag bara en tändstickask i högen för att ha när jag tänder ljusen i adevntsljusstaken. Men har tyckt att den är lite trist (scrappare som man är). SÅ nu när jag pyntade med resten av julsakerna och dessutom har gjort en egen liten julgrupp till köksbordet så passade jag på att altra en tändstickask jag köpt för nåt år sen till just den saken.

Så här blev den.

En ganska enkel men ändå julig och mysig. Lite oväntat med en textsida från en gammal bok i kombination med Reprints senaste julpapper, men jag gillar det. :)

3 kommentarer:

Mackan sa...

Tjusigt och juligt!

Päivi sa...

Ja altrade tändsticksaskar är mycket trevligare att ha framme än vanliga :)

Riktigt fin och julig blev din! Gillar Reprint pappret :)

AngelBitch sa...

Her er vel beviset på at alt kan altereres.. ;-) Koselig og ha fremme i julen :-)