måndag 3 oktober 2011

Mitt första inlägg

Här kommer mitt, Wanels,  första "vanliga" DT-inlägg. Min lilla Samuel älskar att cykla på dagis. Om jag kommer och hämtar för tidigt och han inte har hunnit cykla kan han bli jätte ledsen. Det här var en sådan dag så jag fick snällt vänta medans han tog några varv på dagisgården med en av cyklarna.


Jag har lekt lite med bilden i iDarkroom i min Iphone för att verkligen få fram färgena. Stjärnpappret är från ett 6" block från echo park men eftersom pappret inte riktigt räcker till som fotomatta så byggde jag på med lite tissuetape (från Tim Holtz) som jag först färgat in med distresser, närmare bestämt Broken china. Sen tejpade jag upp restbitarna av tissuetapen på ett papper som jag sedan klippte ut stjärnan ifrån. Använde den som mask och färgade in pappret med distress tool och Broken china. På köpet blev även stjärnan infärgad. Bakgrundspappret är Bo Bunny Gabrielle.

Bokstäverna är utskurna med min Bosskut Gazelle (digital skärmaskin), infärgade med Broken china och lackade med glossy accent (3D-lack).




7 kommentarer:

Päivi sa...

Supersnygg layout!!

Lina sa...

Jättefin!

Mackan sa...

Snygg lo! Verkar väldigt roligt med en Bosskut Gazelle, avundsjuk!

Scrappefruen sa...

Kjempe-stilig! Likte virkelig godt mistingen din!

Tjocka Tanten sa...

Jätte fin LO!

Mikaela sa...

supersnygg! helt lagom och perfekt dekorerat som framhäver fotot!

AngelBitch sa...

Denne var jo rett og slett bare helt rå... :-)