onsdag 12 oktober 2011

Follow your dreams - Lilla høst-inspirasjon.

Høsten er over oss for fullt, og ingenting er så koselig som å sette seg ved scrappe-bordet og la kreativiteten få fri flyt. Første helgen i oktober var jeg, Anne/Scrappefruen, på scrapbooking-messe i Karlstad, og sikret meg mang en godbit som jeg skal kose meg med framover i høstmørket.

Og jeg har allerede testet noe av det jeg har kjøpt på denne lilla LOen, som jeg håper kan være med å gi litt inspirasjon.


Jeg har brukt mønsterark fra Maja Design og Anna Griffin, samt gamle boksider og doilies. Og jeg har kost meg med å revet, brettet, klippet og svertet og laget meg en skikkelig lag-på-lag layout.
Blonde/spets-blomstene har jeg laget selv.
Full materialliste finns i bloggen min.

Sjekk denne lille søte saken fra Prima som jeg kjøpte på messen:



Og et lite tips: Et høst-prosjekt behøver ikke inneholde typiske høstfarger. Man kan godt leke med andre farger til man får akkurat den høstfølelsen man er ute etter.
Og så vil jeg minne dere på skisse-konkurransen vi har gående her på ScrappaLoss.

Så, kjære lesere, kos dere i høst-mørket og ruskeværet. Sett dere til scrappe-bordet og la kreativiteten få fritt spillerom!

Ha det bra til neste gang!


4 kommentarer:

Ingela G sa...

En underbar LO!
Tack för inspirationen!
mvh Ingela G

Päivi sa...

Härlig layout, fullspäckad med fina detaljer!!!

Lina sa...

Jättefin LO, verkligen!

Mikaela sa...

vilken otroligt vacker LO! ja vill ha fågeln!!!!