lördag 24 september 2011

Unga scrappare

Här för ett tag sedan sökte vi unga scrappare som vill visa sina alster i våran blogg. Unga scrappare som är mellan 0-16 år. Vi fick en riktigt bra åldersfördelning tycker jag :o) Jag hade ju inte kunnat vänta mig att få in av någon som är 0 år ;o)

Tre otroligt underbara bidrag av otroligt duktiga unga scrappare blev det. Jag är så glad över att få visa upp dem. Sitt ner och njut:
Först ut visar vi duktiga Linda 5 år. Visst är det gulligt!!! Och vilka underbara färgkombinationer!!!



Sedan har vi Oliver 12 år. Otroligt vackra färgerval på en otroligt vacker sparbösa!!! 




Och så har vi 13 åriga Maja. Även här är jag stort imponerad över de vackra färgvalen och upplägget av kortet. Superduper fint!!!!

Tack snälla ni för att ni ville dela med er av era otroligt fina alster!!!

Ha det bäst! 



2 kommentarer:

Mikaela sa...

vilka fina alster!! bra jobbat!

snojbi sa...

Jättefina alster.
Men det är fel namn under det första .
Ska vara Linda 5 år
Kram