onsdag 21 september 2011

Stämpla din bakgrund

Det går inte att ha för många stämplar och det går definitivt inte att lessna på dem! Idag tänkte jag visa ett enkelt och roligt sätt att bygga upp en egen LO bakgrund.


Jag börjar med en enkel enfärgad bakgrund. Distressar med ett par olika distress ink färger.


Jag stämplar sedan i samma distressink färger. De stämplar jag använt mig av är "Inkadinkado clearstamps - SteamPunk", "HOTP clear Stamp Set - Timeless" samt "Pink Paisley Butterfly Garden Clear Stamp Set". Tre mycket användbara stämpelset om du frågar mig. Jag får inte glömma min stora favoritstämpel som hamnar på det mesta jag skapar "impression obsession Cover-a-Card Newsprint".


När detta är klart är det bara att fästa foto och ev dekorationer.







9 kommentarer:

Kellis sa...

Jätte-JÄTTE snyggt!! Tack för inspirationen!!

/Kathleen

Päivi sa...

Supersnyggt! Bra stämplar som passar utmärkt ihop!

Sandra sa...

Så underbart läckert!
Vill ju testa detta NU!
Toppenfint! :)

Ha de gott!

Lina sa...

Verkligen jättefint! Ser ut att vara mycket mer på din LO i dekoväg än det är pga av alla stämplarna. :)

Stephi sa...

väldans snyggt blev det

Mackan sa...

Jättesnyggt! Var köper man stämpeln "impression obsession Cover-a-Card Newsprint"?
/Mackan

Pippin sa...

så snyggt! gillar den där gökursstämpeln.

Anette sa...

Supersnyggt och inspirerande.

Frideborg sa...

Grattis till vinsten på Octopode :)