måndag 8 augusti 2011

Era tolkningar

Hejsan Svejsan alla ScrappaLoss läsare!

Kul att ni kikar in även idag för idag ska jag (Päivi) visa er härliga tolkningar av Vibekes kort som vi utmanade er att scraplifta här.


Först ut har vi ovan härliga altrade pennskrin som Malin gjort. Vill du se mer fint av Malin så kika in i hennes blogg :o)


Och sedan ett underbart julkort gjort av Hege, klicka in även till henne och se allt fint Hege skapar :o)

Eftersom detta är ett förprogrammerat inlägg hoppas jag ni har förståelse för om jag missar någon tolkning som kommit in dagarna innan :o) Dem visar vi vid något annat tillfälle så fortsätt och tolka våra utmaningar. Vi är så nyfikna på just Din tolkning :o)

Hur är det med skaparlusten ute i stugorna? :o) Den kanske kommer att behövas inom kort ;o) Eller kanske inte... Mer avslöjar jag inte.... just nu.... ;o) Är du inte följare ännu så hoppas jag du vill bli det för att inte missa allt roligt som om några veckor kommer att hända här på ScrappaLoss bloggen. Det mesta håller vi ännu hemligt men en sak påminner jag om, vi kommer att ha en DT-call. Så håll ögonen öppna för att inte missa allt kul som händer i slutet på augusti här :o)

Ha det bäst!

Inga kommentarer: