onsdag 31 augusti 2011

DT inspiration-STÄMPLAR

Idag bjuder jag, Annelie på en LO med en massa stämplar på : )

Hela bakgrunden är stämplad med olika stämplar på vit cs. Vissa har jag fyllt i med lite färg.

Blommor och blad har också fått sig en omgång med lite olika stämplar.

Stämplade också en ros på ett text papper, färgade in och rev ut dom och satt på bakgrunden för extra dekorerat cs : )

Här syns hur jag målat i stämpeln med glimmermist, bara på vissa ställen för lite extra effekt.

Löven har jag stämplat med en swirlstämpel.
Jag gillar att använda mina stämplar så här. Hur gör du med dina stämplar.
Lämna en kommentar med länk till ditt alster så vi får se!!!
Detta va allt från mig i dag : )



5 kommentarer:

Sandra sa...

Supersnyggt!!!! Trodde helt klart att det var ett DP du använt...
Så häftigt att du stämplat och målat det själv!!

Ha det superdupergott! :)

Mikaela sa...

I LIKE I LIKE!!! det blir så effektfullt när du färglagt vissa motiv.

Susy sa...

Underbart snyggt!

KRAM SUSY

Lina sa...

Det var verkligen supersnyggt, trodde pappret var ett färdigt mönstrat papper. Man blir helt klart inspirerad till att göra "egna papper".

Annelie sa...

TACK tjejjer : )