lördag 23 juli 2011

DT inspiration Shadow box

I dag tänkte jag visa en Shadow Box som jag har knåpat ihop. Fick inspirationen från Kathy! Hon gör massa roliga saker, har blogg, you tube och Ustrem. Kolla in henne!

Här kommer lite bilder på resultatet.






Den tog mig ca tre dagar att göra. Men då har jag ju gjort alla små lådor och många dekos själv. Den var riktigt rolig att göra.
Har Du gjort en eller tänker du göra en. Lägg in en direkt länk i kommentarer så vi får se.
Det var allt för mig idag : )

5 kommentarer:

Nita sa...

wow! så vacker! tack för inspirationen.

kram
Nita

Susy sa...

Jätte snyggt, Annelie!

KRAM SUSY

Päivi sa...

Men såååå snyggt! Och snacka om mycket jobb du lagt ner. Men värt allt för verkligen snyggt!

Scrap, pyzzel och mat sa...

Vilket jobb. Snyggt och inspirerande!

Tina Andersson sa...

Riktigt snyggt...you are so inspiering.