tisdag 28 juni 2011

DT-presentation Annelie/skräpan

Annelie/skräpan

Hallå på er!
Jag fick frågan om jag ville ställa upp som DT här på ScrappaLoss, det var just en fråga det! Självklart, blev ju mitt svar, självklart!!!
Så ska jag då pressentera mig, så ni vet liiiite om vem jag är.
Jag är 34 år och började scrappa hösten 09 och har inte ångrat mig en minut. Jag har alltid haft hobbies ända sedan jag var liten med det mästa man kan tänka sig. Och i scrapbookingen kan jag använda mig mycket av dom sakerna.
 Jag bor på landet med sambo, bonus dotter, och tre hundar. En annan hobby som jag har är mina rabatter och mitt lilla trädgårdsland. Så scrappar jag inte så står jag på huvudet i rabatten : )
Några snabb fakta:

-Undersköterska 
-Gillar inte fötter
-Dålig på att stava
-Älskar kalopps
-Gillar inte att prata i telefon
-Lugn
-Lite blyg
-Gillar viss motor sport

Ja det var lite onödigt vetande om mig : )
Det här ska bli sååå roligt, och jag ska göra allt för att alla ska bli glada och nöjda med mina bidrag.
Om någon funderar något mer över det jag har skrivit så fråga bara på.

Det var allt för mig för denna gång.......

Annelie/skräpan

8 kommentarer:

Ziro sa...

Grattis till din plats hos Scrappa Loss!

Sandra sa...

Grattis! :)

Linda Horn sa...

Stort grattis till platsen!! Väl förtjänt!

Sindra sa...

Vad kul!
Stort Grattis! :)

pojjo sa...

JIPPIE... och STORT grattis igen min vän till platsen :D
Ser att vi har en hel del vi tycker lika om *ler*

Mikaela sa...

Gillar onödigt vetande :D det brukar vara den intressantaste informationen!

Susy sa...

GRATTIS, ska bli så himla kul att följa dig här med!

KRAMIS SUSY

MezzaNotte sa...

Massa grattis till dig!! ska bli såå spännande och se vad du hittar på!!
Kram Katja