onsdag 18 maj 2011

Tekniktipset: "Läsarnas bästa tips!"

Dagens tekniktips ser lite annorlunda ut.
Vi gillar när våra läsare är delaktiga i vad som händer på sidan,
så idag ska vi kolla in några tips och trix av scrappare utanför designteamet.

Temat för läsarnas bästa tips idag är "Tutorials osv jag gjort själv".
Det var väl klatschigt :-D

Vi kommer även om några veckor ha en länklista till läsarnas bästa tips med tema "Tutorials osv andra gjort som jag gillar". Visst var det temat ännu klatschigare?! Inte lätt att formulera sig kort alltid :-)

Har du några favorittips du vill dela med dig av? Skicka länkar till vår nya fina mailadress: scrappaloss@gmail.com
Skriv om det är dina egna tips eller andras, så jag lätt kan se vilken dag jag ska stoppa in dem.


Idag har LillBlomman, Skräpan och Ziro bidragit med sina egna tips.



Först ut är LillBlomman.
Klicka HÄR för att komma till hennes egna underbara blogg!



Nu till Skräpan
Klicka HÄR för att komma till hennes inspirerande vintageblogg!

Sist ut är då Ziro
Klicka HÄR för att komma till hennes härliga, glada blogg!

Jag har fått en massa bra kortvikningstutorials från Ziro, men de sparar jag till vår kortvikningsspecial vi ska ha längre fram.
Har du egna eller andras kortvikningstutorials du vill vi ska länka till,
skicka då länkarna i mail till scrappaloss@gmail.com

Så, idag bjuder jag bara på en försmak från Ziro:

Ja, själv har jag ingen scraptutorial att bjuda på som inte redan är publicerad här,
så jag delar med mig av en om betong istället:
Betongljusstake med fimoleraros

Så, ut på bloggrunda nu! :-D


Inga kommentarer: