söndag 15 maj 2011

Sköna ScrapSöndag v.19 - använd dina brads

Tiingeling!

Jag, Cyllan älskar att köpa på mig brads men tyvärr är jag inte lika duktig på att använda dem (men de ser rätt snygga ut där de ligger i min sortiment låda också förståss (ler)) Såå dagens inlägg är en utmaning jag gav till mig själv - att använda mina brads till annat än mitt-dekorationer i blommor...

(min sortiment låda med div. brads)



Först ut ett flaskkort där jag använt brads som dekoration

Hittade dessa rutiga brads i min låda som matchade killens keps


Varför inte använda en brads istället för bokstaven O - som här på min Kaos-award

En närbild på den läckra stjärnbradsen


Här är mer inspiration till hur ni kan använda era brads. Om ni har egna tips på vad man kan avända sina brads till skulle jag bli glad om ni la in bilder på dem i Linkyn längst ner i detta inlägg


Innan jag slutar mitt inlägg för idag måste jag tyvärr tala om att detta blir mitt sista inlägg för ScrappaLoss. Det känns ledsamt att hoppa av men ibland blir inte livet som man tänkt sig (ler) såå jag vill tacka er alla för den här tiden.

Kraaam





1 kommentar:

Annelie sa...

Synd att du ska sluta, du har så fina/roliga saker att visa.
Lycka till!!!