söndag 22 maj 2011

Sköna ScrapSöndag "Pearlmaker"

Pearlmaker gillar jag och använder ofta.
Därför lägger jag idag fokus på just pearlmaker.

I min tolkning av veckans FredagsSkiss, använde jag en hel del svart pearlmaker. Det är trevligt och lätt att göra egna slingor. Det ger lite djup och extra innehåll.

Här har jag färglagt fjärilarna med pearlmaker, vilket ger ett fint skimmer. På den nedersta hällde jag även på Twinklets Diamond dust, men det blev inte så bra på så liten yta.

Även här pearlmakerfjärilar och p.m-slingor.

P.m-pluttar som en ram. Den smarta gör markeringar i förväg med hjälp av linjal var pluttarna ska sitta, medan den late gör på fri hand som jag :-D

Pearlmakerslingor igen. Även två blommor har fått p.m-duttar som center, men det är svårt att få till snyggt.


Pearla på!
Och har du gjort grejer med pearlmaker, ladda gärna upp en länk till ditt blogginlägg i linkyn nedan och hjälp oss att bli inspirerade :-)






1 kommentar:

snojbi sa...

Snyggt blir det och man har precis den storlek man behöver.
Har 1 pearl Maker .
Köpte kristall tänkte att det är bra att testa med en neutral färg.
Jag gillar den och kommer att köpa flera färger.

Snygga kort