söndag 29 maj 2011

Sköna ScrapSöndag: Mista & Maska

Jag ,Camilla/anuya77, älskar att mista mina alster. Jag använder distress ink som jag häller i mini-mistflaskor och blandar med vatten. En annan bra mist är ink spray från Sarah Hurley, Vilka är starka och klara färger, som inte behöver blandas med vatten.


Såhär brukar mina layouter se ut när jag mistat och maskat. Just på den här LO:n stämplar jag med bubbelplast innan jag monterar kort mm. Här har jag använt Sarah Hurley ink spray.




Såhär blev den färdiga layouten: En annan layout som är maskad och mistad på samma sätt:
Här har jag sprayat precis där papper och foto ska sitta. Samt stänkt lite med en pensel.
Fler layouter finns på min blogg:
http://scrappa77.blogspot.com

Ladda upp ditt mistade alster eller lämna en kommentar.

1 kommentar:

Annelie sa...

Toppen snyggt!!!