fredag 20 maj 2011

Scraplifta gurun Ingvild Bolme! Fredagsskissen V20

Hej kära läsare!

Vi har idag äran att få låna en vacker LO att lifta av ingen mindre än
Ingvild Bolme!

Inte för att Ingvild behöver någon närmre presentation
men hon är hemmahörande i Norge
och reser världen över och håller kurser i scrapbooking och
delar med sig av sin makalösa kreativitet.

Hon har även släppt en serie scrapverktyg i sammarbete med Prima
som vi skrivit om i tidigare inlägg.
HÄR kan du läsa detta inlägg om du är nyfiken!

Kika gärna in på Ingvilds blogg för att inspireras av allt vackert hon skapar.


Var med att ta chansen att vinna Prima saker till ett värde av 150 kr
att plocka själv i webshopen sponsrat av
Scrap&Hobby i Sävedalen.



Lägg in ditt bidrag i Linkyn nedan, vi vill ha ditt bidrag senast 31 Maj.
Har du ingen blogg går det självklart bra att maila in ditt bidrag till

Regler:
Utgå från Ingvilds LO och gör en lift
LO, kort och alter är välkommet
Flera bidrag får lämnas in
Man får kombinera med andra tävlingar och utmaningar
Bidraget ska vara uppladdat i Linkyn nedan senast tisdag 31/5 kl 23:59


Så till själva Lo´n att lifta:

Lägg märke till hur detaljrik denna Lo är, en typisk Ingvild skapelse!

LO av Ingvild Bolme:




Dt gängets tolkningar:



Linapyssel:
Jag inspirerades av Ingvilds upplägg och grenen som sträcker sig ut från vänstra hörnet...detaljerna såklart, men valde att använda bara ett foto! Jag sydde även söm runt delar av min LO.




NHL:
Jag inspirerades av upplägget på Ingvilds vackra LO. Texten hon har som mittfält fick bli stämplade rosor hos mig, annars har jag "snott" strukturen, samt att ha små remsor med text. Jag tog även fasta på att ha ett svart papper med ett ljusare framför.

Paivja:
Även jag valde att lifta upplägget från denna vackra layout. Jag valde dock att göra ett kort.




Tusen tack Ingvild för att vi fått låna din vackra LO och för ditt snabba svar!


Även ett stort tack till Scrap&Hobby som sponsrar!



Inga kommentarer: