tisdag 3 maj 2011

Månadstävling, maj "Vintage med tema vingar"

En ny månad är igång och med det är det också dags för en ny månadstävling. Maj är en underbar månad då många högtider äger rum, men också en tid då naturen verkligen exploderar till liv. Det gamla från förra året börjar bytas ut mot nytt och fräscht. Detta är också en tid då flyttfåglarna kommer tillbaka och alla små insekter börjar flyga runt igen.
Så för att fira vårens ankomst med kontrasten mellan gammalt och nytt blir temat denna månad vintage med en liten tvist: vingar. Ni får fritt fram tolka temat och kan göra layouter, kort eller altra något.

Månadens sponsor är:


Visst vore det kul att designa en egen stämpel?! På sweetish.se finns möjligheten!
Och ännu bättre, nu har du chans att vinna en egen stämpel från detta företag!


Teamets tolkning:

Rosemarie



Tolka efter temat "Vingar"och det ska vara i vintagestil!
LO, kort och alter är välkommet
Flera bidrag får lämnas in
Man får kombinera med andra tävlingar och utmaningar 
Bidraget ska vara nygjort och inte bloggat innan dagens datum
Bidraget ska vara uppladdat i Linkyn nedan senast 31 maj kl 23:59



2 kommentarer:

Yvonne sa...

Idag har blogger haft problem hela dagen och dessutom helt tagit bort mitt inlägg med korten jag gjort till majtävlingen. Jag får blogg om dom igen, men bilderna finns ju iaf kvar här. Men om man nu klickar på min bild så hittas dom inte, Grrrrr =((

Yvonne sa...

ASG!
Nu när jag höll på att göra om inlägget så kom det tillbaka.
Ja då funkar väl länken igen då =)