söndag 27 mars 2011

Sköna Scrapsöndag - Använd stämplar på din LO

Hej!

Söndag igen och idag tänkte jag, Lilla07an uppmärksamma och utmana er att använda era motivstämplar på LOs och inte bara till korten.

Innan jag går vidare och visar min LO så tänkte jag berätta att detta blir mitt sista inlägg som designer för Scrappa Loss. Tack för den här tiden Camilla och resten av gänget!

På min LO har jag använt mig av en söt liten uggla, en kvist som ugglan sitter på och ett par moln. Jag använde mina pro markers till färgläggningen och klippte ur motiven innan jag klistrade fast dem på LOn med hjälp av 3D-kuddar.


Å så här ser min LO ut i sin helhet

 


Hoppas ni blir inspirerade att ta fram motivstämplarna nu.


2 kommentarer:

Camilla sa...

Tack snälla Maria för din tid på scrappaloss! Du har gett oss , team o läsare mycket inspiration. Lycka till med alla uppdrag, som scrappare och 3-barnsmamma.
Kram camilla

NHL sa...

Ja, så himla synd att du slutade, Maria! Det blir ett hål här efter dig! :-(
Lycka till med allt!

Jättefin LO!!!