fredag 18 mars 2011

Fredagsskissen (v11)- Brit Sviggum

Vi har storbesök från grannlandet Norge idag, vänner. Ingen mindre än Brit Sviggum gästar oss och Brit är en fantastisk kreatör. Hennes layouter är helt fantastiska. Denna vecka sponsrar även Panduro Hobby med ett litet smått & gott-paket. Ladda upp just ditt bidrag i forumet!



Berätta om dig själv, Brit?
Mitt navn er Brit Sviggum, og jeg bor i en liten by i Norge som heter Egersund.
Jeg er 39 år, er gift med en fantastisk mann, og sammen har vi to barn. En gutt på 5 ½, og en jente på 2. På scrappeforum kaller jeg meg for Brit72 eller bare Brit.

Vad fick dig att börja scrappa och när börjdade ditt intresse?
Min interesse for scrapping startet etter en ferie til California i 1999. Jeg kom over noen punch og noen bøker med mønsterpapir som jeg synes så veldig interessante ut. Hadde aldri sett slikt i Norge. Så da jeg kom hjem begynte jeg sånn i det små å klippe å lime i albumene.

Vad inspirerar dig
Å, det er mye som inspirer meg. Men veldig ofte ser jeg ting på tv(spessielt barne-tv) som gir meg ideer. Kan også veldig lett bli inspirert av reklamer i blader og rett og slett nydelige mønsterpapir. Og selvfølgelig blir jeg inspirert av andre scrappere.

När scrappar du som bäst
Jeg jobber nok aller best når jeg sitter alene, men jeg synes jo det er utrolig moro å sitte sammen med andre å scrappe. Vi er en fin gjeng på 5 stk. som iallefall treffes 1 gang i måneden og har det veldig moro med scrapping, snakking og spising .

Var scrappar du
Jeg scrapper som regel på spisebordet i stuen. Men kan også ha en layout liggende på kjøkkenet, og så går jeg og limer på en ting av og til innimellom matlaging og barnepass 

Hur organierarar du din scrapplats
Jeg har ingen spesiell scrappeplass, så mine scrappesaker ligger i scrappekofferter og andre vesker.

Scrappar du helst kort, Layouter eller Alter
Jeg scrapper LOer. Må innrømme at jeg absolutt ikke liker å lage kort. Er rett og slett ikke noe flink til å lage kort....

Varför är scrapping så roligt
Jeg slapper veldig av når jeg kan få scrappe. Det er en avkobling, og jeg nyter det. Det er så mye gøy(roligt) en kan lage.

Din blogg
www.britshverdag.blogspot.com

Brits skiss & tolkning:




Teamets tolkning:











Regler:Utgå från Britt skiss
LO, kort och alter är välkommet
Flera bidrag får lämnas in
Man får kombinera med andra tävlingar
Bidraget ska vara uppladdat i rätt tråd i forumet:
http://scrappaloss.ecommunity.se/
senast torsdag 24/3 kl 23:59

Inga kommentarer: