måndag 7 mars 2011

Bidrag Fredagsskissen v8

Fredagsskissen v8 var en utmaning, ingen tävling.
En hel liten hop fina bidrag gjordes efter Scrappyzzelochmats skiss.
Några utvalda får äran att visas upp här, men kika in på de övriga i vårt forum i tråden för Fredagsskissen v8.

Citronlime har gjort en skir LO med ett foto på en magnoliablomma. 
Lägg märke till spetskanten runt LO:n.

Hegebeate har gjort en LO i en dokumenterande stil. Roligt att se fler foton på LO.

Deaduntildark har också gjort en LO. Gillar att den handlar om henne och hur fotot är placerat: hon tittar på texten.
 Läs hennes egna ord och få ett kul mist-tips!
"Fotot föreställer då mig själv. Den är tagen runt min födelsedag i oktober. Jag har haft lite åldersnoja, men kom på där att det kändes helt ok att fylla 30 år. 
"30 and fab" var en kommentar jag fick på Facebook. Smile

Älskar mitt röda hår här. Efter många års velande så vågade jag.
Det röda jag sprutat på LO'n är faktiskt just den röda hårfärgen. Hade lite kvar i en burk så jag blandade ut med vatten och sprutade på med en liten flaska.
Blommorna är ett gäng - 30 stycken och representerar de 30 rosor jag fick av min man på födelsedagen. ♥"

Övriga bidrag finns som sagt i vårt forum
En liten försmak: 
Sofiutane har gjort en härlig LO i orange och rosa färger!
Allram har gjort en LO man fnissar åt :-)
LadyKlaras LO berör en och man blir lite mjuk i hjärtat.
MulleSnuttan har gjort ett läckert kort med en av sina nya stämplar från Simply Sassy!
Kom till forumet och lämna ett snällt ord, eller lägg en liten kommentar här.

Vänliga ord sprids som ringar på vattnet :-)


3 kommentarer:

Cyllan sa...

Vilka häärliga alster ni fått ihop tjejer
Kraaam C

Linapyssel sa...

Urhärliga alster tjejer! Tack för all inspiration ni sprider omkring er Kram Linapyssel

Scrap, pyzzel och mat sa...

Jättefina bidrag.
Vad kul att så många ville göra något efter min skiss ;-)
Kram MarieG