söndag 13 februari 2011

Sköna Scrapsöndag - Alla Hjärtans Dag

Imorgon är det den 14/2, en dag som går i kärlekens tecken, Alla Hjärtans Dag.
Då tänkte jag, Lina/Pyssellina och Martina/Mimic, visa lite passande alster.

Detta "väskkortet" gav jag till en kompis för exakt ett år sedan. Det syns lite dåligt hur de ser ut helt och hållet, man ser bättre på de mindre korten nedanför.
 
 
I cellofankuvertet som sitter i stoppade jag ett gäng chokladhjärtan och skrev en hälsning.
 
 
Mina kära föräldrar fick varsitt likadant kort, men i mindre variant. Det rymde bara 4 chokladhjärtan i deras.
 
 
 
I deras kort stämplade jag en annan mer passande text på insidan.
 
 
 
 
Den här lilla asken fylldes med gott godis och gavs till en kär vän för något år sedan.
 
081011
 
Och här under kommer två kort för lite "Alla hjärtans" inspiration.
 
DSCN3505
 
080905_1
 
banner sl mimicLITEN
 
Nu vill vi se era Alla Hjärtans Dag-alster. ladda upp i forumet så vi får njuta och inspireras av dem.

 

Inga kommentarer: