måndag 31 januari 2011

Vinnare Fredagsskissen v3, "Vänner"

Dags att presentera några vinnare idag!
Vi fick in rekordmånga bidrag till Fredagsskissen v3 som sponsrades av 
Verkligen jättekul!




Vinnare av det framröstade priset är Lillnettan! 

Lillnettan, detta har du vunnit:  
1:a pris: 3 valfria stämplar ur Rox EGNA sortiment, eller en väggdekor för 
Kontakta mig, NHL, via PM i ScrappaLoss forum


De två utlottade priserna går till:

Ingba, som gjort en LO 

Lena BE, som altrat en Promarkerförvaring
 

Ingba och Lena BE, ni har vunnit: 
20% rabatt vid ett köptillfälle hos Rox Stamps.
Rabatten gäller HELA Rox sortiment, alltså även stickers och dekaler
 Skicka mig, NHL, ett PM i forumet så meddelar jag hur ni gör för att få er vinst.

Stort tack till alla deltagare 
och självklart även ett stort tack till Rox Stamps!

ScrappaLoss-gänget genom Nina/NHL

5 kommentarer:

Cornelia sa...

Grattis tjejer!!!

Lillnettan sa...

Tusen tack, wow! :-D

Annelie sa...

Grattis till er alla, väldigt fina alster!!

Lena sa...

Grattis till alla värdiga vinnare.Så fina bidrag alla!

Lena B E sa...

Stort grattis till Lillnettan och Ingba!! :)
JIPPIE jag har vunnit! Det trodde jag väl aldrig, åh så glad jag blir!! :) Tusen tack!
Kram Lena