lördag 11 december 2010

Vinnare! Fredagsskissen v 48, Silverdetaljer

Ja, inte var det lätt att välja vinnare denna gången heller och jag kan säga att det skär lite i hjärtat att rösta.

Förutom vinnaren fick vi så klart in så fina bidrag! Jag visar upp två av dem här. Gå gärna in i forumet och kolla på alla bidrag. En trevlig kommentar där vore inte heller så tokigt, för det förtjänar tjejerna! :-)

Kattiz78:
 Skräpan:



Vinnaren av en inspirerande kurs hos Pysseldags, är
................
...........
.......
.....
...
.
Scrappyzzelochmat!

Vinst: ett presentkort på en kurs hos Pysseldags, värt 300 kr!
Pysseldags har ett brett urval av kurser, så jag hoppas verkligen du har möjlighet att göra en utflykt dit, kanske en mysig liten tjejtripp?!
Maila din adress till linda.horn@bredband.net 
och
ETT STORT GRATTIS!
från oss alla på ScrappaLoss genom Nina/NHL

4 kommentarer:

Annelie sa...

Grattis till vinnaren och tack för uppmärksammad LO : )

Pysseldags Ciza Patricia sa...

Grattis till vinsten Scrappyzzelochmat. :)

Linda Horn sa...

Stort grattis Scrappysselochmat, en härlig LO med mycket sommarkänsla!!

scrappyzzelochmat sa...

Jippi!!!
Många tack till er som röstat på mig!

Det var en rolig skiss som passade till det som jag hade planerat att göra.
Kolla gärna på min blogg:
http://scrappyzzelochmat.blogspot.com/