fredag 17 december 2010

Veckans skiss (v50)-Djur

Välkommen till en ny Fredagsskiss! Och välkommen Marita, som är veckans GästDesigner. Denna veckan har hon ritat en skiss som går under temat djur.

Denna gång kör vi en utmaning, ingen tävling! Det är en riktigt härlig skiss! Ladda upp ditt alster i vårt forum så vi kan dela inspiration med varandra.



Namn, ålder, familj, bor, samt ev ditt alias på div. scrapforumJag heter Marita Johansson är 42 år är gift och tillsammans har vi två tjejer på 4 och 10 år.
Vi bor i Ytterby / Kungälv
Mitt alias snojbi använder jag när jag vevar runt på nätet

Vad fick dig att börja scrappa och när börjdade ditt intresse?
Jag gillar att pyssla med allt möjligt. Tycker om att skapa med händerna.
Men intresset för att scrappa började nog inte på allvar föränn runt 2007

Vad inspirerar dig
Skisser och allt material som fins överallt.
Men man får även mycket inspiration när man kikar runt bland alla bloggar
som har fantastiska alster.

När scrappar du som bäst
Sent på kvällarna när alla har gått och lagt sej.
Eller när jag är alldeles själv hemma.

Var scrappar du
I ett hörn av köket har jag en sekretär står och däri finns allt jag behöver + på några hyllor bredvid

Hur organierarar du din scrapplats
Eftersom jag har så liten plats så gäller det att ställa tillbaka grejerna på sin plats..

Scrappar du helst kort, Layouter eller Alter
Jag scrappar mest kort men har faktiskt altrat en "halloweenkista"
och det var kul så jag kommer nog att altra flera grejer
Lo har jag inte gjort någon ännu men det kommer nog det oxå

Varför är scrapping så roligt
Det finns ingen pekpinne i scrapping utan allt är tillåtet.
Sedan är det så kul att få ge bort ett egenhändigt gjort kort och
se hur den som fått kortet kikar ingående på alla detaljer.

Din blogg

Maritas skiss, tema "Djur":

Maritas egna tolkning:
Teamets tolkningar:

Lilla07an/Maria:
lilla07anskissv50

Nina/NHL, en flasktag till glöggen

5 kommentarer:

onkis sa...

Va roligt för dig Marita :)
Jättefin skiss & vilket fint kort på dig.
Kram!!

NHL sa...

Jättehärlig skiss! Jag sitter och jobbar efter den nu, men väntar på att pearl makern ska torka.
Förhoppningsvis får ni snart se resultatet inlagt i bloggen :-D

Väldigt fina kort ni gjort!

Cyllan sa...

Åå vilka häärliga kort ni skapat, tjejer
Kraaam C

Lisa-olsi sa...

Grattis till veckans skiss snojbi :)
Kram Lisa

Lilly sa...

Jätte coolt! :)
Kram!