tisdag 21 december 2010

Tävling från StickerCorner.com

Du har väl inte missat att det pågår en tävling som är sponsrad avStickercorner.com.
De skänker stickers till vinnaren för hela 200 Sek.
Temat är HELT fritt.
Den enda förhållningsregeln är att du använder stickers från
Stickercorner.com på din LO/kort/alter. (Pssst: Det är gratis frakt, så det är enkelt att bara beställa några få favoriter!)
Så det är bara att Scrappa Loss, tjejer och killar.
Du laddar upp ditt bidrag i vårt forum, innan 15 Januari 2011.

Lite inspiration från Linda/ScrapLinda:

En LO till vårt familjealbum i storlek A4. Har utgått från ett vanligt, vitt cardstock och stämplat upp hela bakgrunden med olika stämplar och korkar med olika distressdynor. Monterade fotot på vit sen mönstrad matta, sen på distanstejp på cardstocket. Böjde till en grön ståltråd och monterade fast den med hjälp av stickersen från Stickercorner, några av dom på distanskuddar. Några av molnen färgade jag med hjälp av distressdyna, några fick vara vita. Halva titeln skrev jag med stickers och resten skrev jag för hand med röd zig-penna, avslutade med att doodla en ram runt LO:n. Det enda övriga dekorationer jag har på LO:n är fjärilarna jag stansat ut med Martha Stewart-stansar.


Rosemarie/Rosen:

En enkel liten jultag i runt format där jag har använt filtbokstäver från Stickercorner.

Inga kommentarer: