onsdag 1 december 2010

Tävling från StickerCorner.com

Dags för en månadstävling, eller vad tycker ni?
Denna gången är tävlingen sponsrad av
Stickercorner.com
De skänker stickers till vinnaren för hela 200 Sek!
Temat är HELT fritt.
Den enda förhållningsregeln är att du använder stickers från Stickercorner.com på din LO/kort/alter.
De har grejer från 10 kr och uppåt samt fri frakt på alla beställningar!
Så det är bara att scrappaLoss, tjejer och killar!
Du laddar upp ditt bidrag i vårt forum, innan 15 Januari 2011

Teamets tolkningar:

Camilla

Här har jag använt hjärta och blommor, av filt.
  


Lilla07an/Maria

grattis-kort
Hjärtan, bokstavsstickers och molnet är från Stickercorner.com



Rosemarie

Här har jag använt en solros, småblommor och moln av filt.


Nina/NHL

 Här har det blivit en liten presentpåse. Så snabbt och smidigt med stickers! 
Jag kände mig skeptisk till stickers när jag fick höra om vårt uppdrag, 
men det var ju hur kul som helst!

Jag har använt mig av dessa hjärtan: Klicka!
och dessa bokstäver: Klicka!


 Ett klokt ord på vägen! Denna lilla "tavla" ska sitta på ytterdörrens insida, så man får en påminnelse lite då och då. 
Moln: Klicka!
Solros: Klicka!
De två blå hjärtanen och fågeln hittade jag ingen direktlänk till, 
men de finns att köpa :-)


 Återigen en liten inspirationstavla. 
Här har jag färgat in filtmolnen med distress Faded jeans och lagt lite matchande stickles på. 
Molnen igen: Klicka! 
Prickarna med text på är dessa: Klicka!


 Prickarna var för gula för sitt uppdrag idag, men med en omgång med Copics "Flesh" fick de exakt rätt nyans.
Bokstäverna skrev jag sedan dit med en Zig-penna.


Inga kommentarer: