söndag 26 december 2010

Sköna Scrapsöndag (v51) - Presenter

Hej på er!

Hur har ni det så här på annandag jul? Mätta, nöjda och glada efter helgens julbord och julklappsutdelning?
Eftersom det trots allt är en söndag igen så tänkte jag, Lilla07an och några av mina kollegor inspirera er till fortsatt tillverkning av presenter.

Snart är nyåret här och varför inte ta med sig en liten present till värdparet på nyårsmiddagen/festen? Här delar jag med mig av en påse jag gjort för ändamålet.

lilla07anskonasondagv51

Självklart bjuder jag på en detaljbild också :)

lilla07anskonasondagv51detalj

Gott Nytt år från mig
/Lilla07an

Fler presentförslag från teamet.

Nina/NHL

Inspirerad av Rosmaries Sköna ScrapSöndag, valde jag att göra en trevlig gåbortspresent av en fd pringlesburk. Den är fylld med värmeljus och har fått en matchande tändsticksask.

Närbild på egengjord blomma. Lite pearlmakerswirls och lite slarvstämpling på pappret skymtar också.

Inga kommentarer: