söndag 5 december 2010

Sköna Scrapsöndag - Akrylfärg

Hej på er!

Hoppas ni alla njuter av en härlig söndag, andra advent för å vara exakt :)

Idag tänkte jag att vi ska fokusera lite på akrylfärg. Jag älskar att kladda och akrylfärg är ju helt underbart att kladda loss med när man scrappar. Stämpla, stänka, måla....jaa endast fantasin sätter gränserna.

Här kommer en LO jag gjort där jag både använt min vita dabber (en flaska med svampliknande topp. Finns i en rad olika färger) och stänkt med svart akrylfärg utspätt med lite vatten. Just för att man ska kunna stänka, så att säga.

lilla07anskonasondagv48
I övrigt är dem runda ringarna en stämpel och så har jag använt mig av en rejäl hög spillbitar :)

Fortsatt scrappig söndag och lek nu loss med era akrylfärger :)

/Maria/Lilla07an

3 kommentarer:

NHL sa...

Jätteläcker kontrast mellan fotot och bakgrunden! Synd det inte gick att klicka upp den större, för det var så många detaljer jag ville kika på. Gillar också akryl, men använder det alldeles för toksällan :-)

Linda Horn sa...

Superläckert gjort!!

Annelie sa...

Riktigt tok läcker. Jag är också mycket för att kladda : )