fredag 26 november 2010

Veckans skiss (v47)- i Kärlekens tecken- Tävlingsdags!

Denna veckan har vår alldeles egna Nina ritat skiss och klurat på tema,
som går i kärlekens tecken.
Vi uppmuntras att scrappa om något vi tycker om. Med undantag för våra barn!
Korttillverkare får gärna göra ett kort till någon de tycker om,
eller hitta sin egen vinkling på temat.


Om du laddar upp din bild i vårt forum, innan Torsdagen 2/12 kl 23.59, är du med och tävlar om det här underbara, romantiska kitet innehållande 
Pysselgummans "Från Mitt Hjärta"-papper, en Vilda-stämpel och matchande rosor, sponsrat av Scraplagret



Veckans skiss:

Skiss v47 Nina Kärlek/Älskar 
Regler:
Scrappa om nåt du tycker om, med undantag för barnen, som vi scrappar om så mycket ändå.
Hjärtat måste vara just ett hjärta och får inte översättas till annan form. 
I tillägg får dekos läggas till var och hur som helst.

Du kan alltså scrappa om vad/ vem som helst som du älskar. Om du är galet förtjust i kexchoklad t ex, kanske det är rätt tillfälle att göra en LO om det! Kanske vill du hellre altra burken som du brukar förvara ditt kexchokladlager i. Perfekt! Dekorera den utefter skissen bara! Osv, osv :-) //Nina

 
Teamets tolkning:

Maria / Lilla07an:

lilla07anskissv47


Lina/ Pyssellina:


Camilla / anuya77:

5 kommentarer:

Cyllan sa...

Wow...såå läckra alster ni fått ihop tjejer
Kraaam C
(har jag tur hinner jag pyssla ihop något till den här utmaningen för det där kitet sååg läckert ut)

NHL sa...

Så himla fina grejer ni gjort!
Vad häftigt att se vad folk hittar på med en skiss jag gjort :-) Skitkul verkligen, tjejer! Tror jag ska bli skisstillverkare endast istället.

Erika Hansson sa...

Men gud vad fina saker :)
Måste nästan provas ^^ Jag och min sambo firar ett år tillsammans nu på söndag, jag kanske ska passa på att göra ett kort till honom ;D

Kram!

snojbi sa...

Härlig skiss.
Jag har gjort ett kort efter skissen men hur jag än gör så kan jag inte lägga upp den på forumet

Kramisar snojbi

NHL sa...

Jag pratar med Snojbi om detta!