söndag 21 november 2010

Minialbum

Dags och damma av scrapphörnan och välkomna ännu en härlig ScrapSöndag....
Nä, nä jag vet att scrappare sällan låter scrapphörnan vara ensam alltför länge.

När jag var hemma hos min vän Helene, hade hon pysslat ihop ett litet minialbum och såklart var jag ju tvungen att testa detta jag med. Julen närmar sig med stormsteg och det är ju en ypperlig present till nära och kära.
Till just det här albumet samlade jag ihop lite kort från en familjepicknick och lite recept som vi brukar koka ihop. På höger uppslag har jag satt foto och på vänster sida ett hjärta på 3D-kuddar. Har också satt ett utdragbart receptkort mellan varje sida.
Ladda upp en bild på DITT minialbum i vårt forum. Vi vill ha många ideer och uppslag!


hjärta på varje baksida för att få enhetligt intryck.

Varje sida fick cirkel så det är lätt att bläddra


Recept i varje flik


En stjärna på varje foto





2 kommentarer:

Annelie sa...

Wow så fint, ja e ju mini albums tokig jag!!!
Här finns ett som jag gillar
http://scrapannelie.blogspot.com/2010/06/mini-album-igen.html
Annars har ja ladda upp ett på You Tube nyss faktiskt : )

Linapyssel sa...

Så himla fint album, rikt på detaljer och fina färger!

kram Lina