fredag 29 oktober 2010

DT presentation- LINA / PYSSELLINA

Namn, ålder, familj
Jagheter Lina Thorsson och är 29 år gammal. Bor själv men min familj består av lillebror, mamma och pappa.

Vad fick dig att börja scrappa och när börjdade ditt intresse?
Jag har nog alltid gillat att pyssla på olika sätt men just scrapping började jag med 2007-2008 eller nåt sånt. Minns nte riktigt hur det började men troligtvis blev jag inspirerad av något på nätet.

Vad inspirerar dig?
Jag tittar mycket på andras bloggar och Svensk Scrapbookings forum. Kan även bli inspirerad av fina papper, dekos mm.

När scrappar du som bäst?
När jag har tid och lust, då jag inte behöver stressa fram nåt. Men jag får inte ha för mycket tid heller, då kommer jag aldrig igång. :)

Var scrappar du
Vid min pysselplats/datorplats i sovrummet oftast. Men det händer att jag är hos kompisar eller nån enstaka scrapträff.
Hur organierarar du din scrapplats?
Jag har nyligen möblerat om i sovrummet och därmed omorganiserat mitt pyssel. Det är inte helt klart, trots inköp av förvaring på IKEA. Tanken är att när det är klart så finns det mesta i lådor med etiketter, lättåtkomligt och snyggt.

Scrappar du helst kort, Layouter eller Alter
Jag gör oftast kort men har börjat göra lite LOs också. Det händer även att jag gör lite altrade saker då och då.

Varför är scrapping så roligt?
Det är kreativt och avslappnande. Sen blir man glad av det fina man skapat och det är kul att ge bort handgjorda saker.

Din blogg
http://pyssellina.blogspot.com/

Inga kommentarer: