fredag 29 oktober 2010

presentation- CAMILLA / ANUYA77

Namn, ålder, familj
Camilla, 33år (1977), 2 barn Hugo 2 år (Aug 08) & William 8 månader (mars 10) & Sambo Jonas
Bor i Sundbyberg
anuya77 på forum

Vad fick dig att börja scrappa och när började ditt intresse?
Jag har alltid pysslat, sytt och målat. När jag träffade min mammakompis Helene (även känd som Webmosterhelene) så ”lurade” hon in mig i denna underbara värld. (22 April 2009). Sen dess är jag fast! Alltså, dunderfast!

Vad inspirerar dig
Mina barn, Färger, former, möten med människor, andra bloggar, naturen.

När scrappar du som bäst
När barnen lagt sig

Var scrappar du
Min lilla hörna (med betoning på liten) som jag byggt upp i vardagsrummet.



Hur organierarar du din scrapplats
Just nu är allt i huller om buller.

Scrappar du helst kort, Layouter eller Alter
Layouter

Varför är scrapping så roligt
För mig får jag utveckla min kreativitet och blandar gärna in målning och symaskin. Scrapbooking är den bästa av bästa terapeuter!!!

Varför skapade du ScrappaLoss?


Jag vill ha ett ställe där man kan lyfta fram "vanliga Scrappare". Där alla får chansen att inspirera andra. Jag tycker oftast annars att det är "samma namn" som figurerar på bloggarna utmaningsbloggarna. På ScrappaLoss får ALLA chansen!

Inga kommentarer: